אודות

ברוכים הבאים לסיביט (SEEBEAT), חברת בוטיק לפיתוח תוכנה ועיצוב אתרים שבסיסה בחולון, ישראל. ההתמקדות שלנו היא באספקת פתרונות מותאמים אישית שעוזרים לעסקים להשיג את מטרותיהם ולהצליח בעולם הדיגיטלי.

הסיפור שלנו התחיל עם צוות קטן של מפתחים ומעצבים שחלקו את התשוקה ליצור תוכנות ואתרי אינטרנט חדשניים, שנועדו לענות על הצרכים הייחודיים של הלקוח שלנו. אנו מתגאים בהיותנו חברה קטנה ומשפחתית, שיכולה להגיב במהירות לצרכי הלקוח שלנו ולספק פתרונות מותאמים אישית המותאמים לדרישותיו הספציפיות של כל לקוח ולקוח.

בסיביט (SEEBEAT), אנו מאמינים בעבודה צמודה עם הלקוחות שלנו כדי להבין את העסק שלהם ואת המטרות שלהם, וליצור פתרונות שנועדו לעזור להם להצליח.
בין אם מדובר בפיתוח תוכנה מותאמת אישית או הקמת אתר מדהים, אנו נוקטים בגישה ממוקדת משתמש לכל פרויקט, ומבטיחים שהפתרונות שלנו קלים לשימוש, יעילים ומספקים ערך אמיתי.

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מוכשרים שנלהבים מעבודתם ומסירותם לספק תוצאות באיכות גבוהה. אנו משקיעים באנשים שלנו, מספקים להם הכשרה מתמשכת והזדמנויות פיתוח מקצועי כדי להבטיח שהם יישארו בחזית המגמות והשיטות המומלצות בתעשייה.

תודה שאתם שוקלים בבחירת סיביט (SEEBEAT) לצרכי פיתוח התוכנה והאתר המותאמים אישית שלכם. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתכם ולעזור לעסק שלכם להגשים את מלוא הפוטנציאל שלו.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram